۲۰ عکس برتر اخیر شاخه عکاسی فاین آرت سایت ۵۰۰px

عکاسی فاین آرت (Fine art photography)، که عکاسی هنری یا عکاسی هنرهای زیبا نیز نامیده می شود، یعنی خلق غیر ممکن ها و جان بخشیدن به چیز های خیالی و خارق العاده در قالب تصاویر به کمک مهارت ها و ابزار ها (اغلب فتوشاپ) و البته خلاقیت. تصور هنرمندانه یک عکاس می تواند به کمک مهارت های پس پردازش باعث خلق ترکیب بندی های غیر واقعی، عوالم جادویی و داستان گویی های سورئال (غیر واقعی) شود. عکاسی فاین آرت را نمی توان در یک پاراگراف خلاصه کرد اما در این مطلب از شما عزیزان برای تماشای شماری از عکس های برتر سایت ۵۰۰px، شاخه فاین آرت، دعوت می کنیم.

عکاسی هنر های زیبا:
«عکاسی هنری نوعی عکاسی است که هدف اصلی آن ابراز دیدگاه‌های خلاق و الهام هنری عکاس می‌باشد. عکاسی هنری از آن جهت از دیگر رده‌های عکاسی متمایز است که برخلاف عکاسی خبری هدف آن ثبت تصاویر مربوط به اخبار نیست و نیازی به پایبندی به اصول اخلاقی خبرنگاری ندارد و نیز برخلاف عکاسی تبلیغاتی برای فعالیت‌های اقتصادی و یا فروش محصولات یا خدمات بکار نمی‌رود. شایان ذکر است که تعریف عکاسی هنری تا به امروز موضوع بحث و مناظره‌های بسیاری در جوامع هنری دنیا است».

همانطور که در پاراگراف بالا مطالعه نمودید، تعریف عکاسی هنری همچنان موضوع بحث و مناظره های بسیاری است، و حرفه ای های فاین آرتی که در این زمینه در وب سایت خود مطلبی را منتشر می کنند به روی «دیدگاه شخصی» تاکید دارند.

عکس فاین آرت اثر Oprisco
عکس فاین آرت اثر Furstset
عکس فاین آرت اثر Oprisco
عکس فاین آرت اثر Denise Kwong
عکس فاین آرت اثر Ionut Caras
عکس فاین آرت اثر Oprisco
عکس فاین آرت اثر Luis Valadares
عکس فاین آرت اثر Pedro Quintela
عکس فاین آرت اثر Mikko Lagerstedt
عکس فاین آرت اثر Marta Bevacqua
عکس فاین آرت اثر Mohammed Sattar
عکس فاین آرت اثر Otto Hütter
عکس فاین آرت اثر Adrian Borda
عکس فاین آرت اثر Like_He
عکس فاین آرت اثر iD’s
عکس فاین آرت اثر Todd Wall
عکس فاین آرت اثر Lauri Lohi
عکس فاین آرت اثر Karezoid Michal Karcz
عکس فاین آرت اثر Nikos Bantouvakis
عکس فاین آرت اثر John Wilhelm
Verified by MonsterInsights